Historie plavek je velice zajímavá už jen tím, jak se postupně jejich výroba vyvíjela v souladu s postojem vůči ženskému tělu. Ještě v první polovině dvacátého století bylo nemyslitelné, že by žena odhalila své bříško a pupík, který představoval velmi intimní záležitost, a dnes se ženy a dívky bezostyšně promenádují na veřejnosti ve dvoudílných plavkách a nikdo se nad tím nepozastaví.
Plavky provází náš život prakticky od útlého věku předškolních dětí. Oblékali jsme je na sebe v době, kdy jsme se učili plavat v rámci školního plaveckého výcviku, a je to oděv, který si s sebou bereme na dovolenou či do plaveckého bazénu, pokud máme zájem navštívit aquapark nebo lázeňská zařízení v rámci léčebného procesu. Stěží bychom hledali někoho, kdo by plavky naznal, a také kdo je někdy v životě alespoň jednou oblékl.
Prodejců plavek naleznete na Internetu přehršel, přesto se jedná o zboží, o které je stále zájem, a které se také dobře prodává. Podmínkou ovšem je mít spolehlivý e-shop, dobře graficky zpracovaný, poutavý a nabízející výrobky za rozumnou cenu s různými akčními slevami včetně slev na dopravu. Nakupování v e-shopu je zábavné, protože tu bývají kvalitní produktové fotografie, a někdy i vnadné modelky, na jejichž těle si zejména muži mohou ověřit, jak úžasný sexy model pořídí své vyvolené právě odtud.
Jenže má to háček, abyste tu mohli pohodlně nakupovat, musíte obchod nejprve objevit, a v tom vám pomohou internetové vyhledávače. Ty však potřebují s prodejcem jistou synchronizaci, respektive ošetřené prvky SEO. Analýza SEO je jedním z klíčových momentů, kdy vás vyhledávač vyhodnotí jako vhodný zdroj, a posune vás do popředí k ostatním konkurentům. A je vám asi jasné, že kdo se nachází vpředu, bývá více středem pozornosti zákazníků, než ten, kdo SEO s analýzou klíčových slov podcení a ocitne se díky tomu daleko vzadu.